sobota, 12 lipca 2014

Szybka, elegancka fryzura.

Olga to chyba moja ulubiona modelka :) Zgadza sie na wszystko! Kolejny raz przepraszam za brak polskich liter :( Dalej nie wiem, co zrobic z akcja " Hoduje naturalki ". Jesli moje kochane kobiety macie aktualizacje, to przesylajcie linki pod tym postem :) Ja zafarbowalam wlosy miesiac temu, kolor jest bardzo zblizony do naturalnego, wiec nie widac roznicy :(

 Ta fryzura jest bardzo latwa do wykonania, jednak jesli ktos nie umie zrobic francuza, to polecam obejrzec np. ten filmik ;P








I ten sam sposob na wlosach bardzo gestych i bardzo dlugich - jak widac na kazdych wyglada dobrze :) u Nikoli jednak postanowilam zakrecic drugiego francuza od innej strony, bo wlosy Nikoli sa naprawde geste! :)





Korzystajac z okazji pragne sie pochwalic, iz bedac w Belfascie mam okjazje sprobowac produktow, z ktorymi nigdy wczesniej nie mialam okazji sie spotkac, nawet za cene 1£! Ale o tym juz niedlugo :)


Podoba Wam sie? :) Probowalyscie kiedys?

8 komentarzy:

  1. wooooow;o jak to pieknie wyglada ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się prezentuje.Wypróbuję na siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie lepiej wyglada przy gestych wlosach i wlasnie z jednym z gory, i jednym z dołu, bardzo mi się tak podoba. W wersji na włosach Olgi niekoniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, wszystko wyglada o niebo lepiej na gestych wlosach, ale niestety nie kazdy takie ma i w tym tkwi problem :(

      Usuń
  4. śliczna fryzura. : D ja mam za mało włosów, żeby taką sobie zrobić. : <

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna, dziewczęca fryzura :) niestety mam za krótkie włosy, by sobie na nią pozwolić :)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń