sobota, 31 maja 2014

Aktualizacja włosowa #9


I kolejny miesiąc zmagań o piękne włosy za mną :) W tym miesiącu przyznam szczerze, że działo się dość dużo.

(kolor trochę zmanipulowany, zdjęcie wyszło bardzo ciemne, musiałam je nieco rozjaśnić ale gwarantuję, że lśnienie zupełnie naturalne ;))



*mycie:
-Facelle sensitive
-GP, do włosów normalnych i przetłuszczających się

*odżywka d/s:
-Alterra, granat i aloes
-Equilibra, keratyna, aloes, argan

*odżywka b/s:
-Ziaja intensywna odbudowa
-Mrs. Potter's z arnikna i wit. H

*maski:
-Ziaja intensywny kolor
-Ziaja intensywna odbudowa
-Kallos Keratin

*suplementacja:
-Calcium Pantothenicum

*inne:
-farbowanie
-związuję włosy do snu
-myję je co 2 dzień
-maski 3-4 razy w tygodniu (początkiem miesiąca myłam włosy codziennie)

*olejowanie:
-Babydream fur Mama

Włosy na mokro, aby pokazać Wam, jak długaśne już są :) Pamiętacie jeszcze, jak w listopadzie obcięłam je przed zapięcie od stanika? TUTAJ LINK.

Biorę udział także w majowej akcji u ANWEN. To także wpłynęło korzystnie na moje włosy.


A jak Wasze włosy? Coś nowego próbowałyście? Jakieś odkrycia?

17 komentarzy:

  1. Jakie długaśne już sa. ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze śliczne :) Ja włosy zostawiłam w spokoju, teraz co chwilę kombinuję z lakierami do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo, rzeczywiście długie już są :-) śliczne ! :-)
    Muszę kupić jakąś maskę z Ziaji :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. długie i zdrowe :)
    moim można powiedzieć odkryciem jest płyn Facelle do mycia włosów niby użyty 1-szy raz ale fajnie czyści skórę głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo gęste włosy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka długość! *.* Też miałam brać udział w akcji u Anwen, ale nie byłam systematyczna z maskami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakieś prostsze tym razem. Pięknie błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają na bardzo gęste i faktycznie sporo urosły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Są już całkiem długie i ładnie się prezentują. ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Łaaa dłuższe od moich!! zazdroszczę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje włosy mają właśnie taką długość o jakiej marzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zaczęłam pić pokrzywę, w sumie to już piję czwarty dzień :) No i przede wszystkim dodaję miodu do masek, używam silikonowych odżywek (tylko takich z łatwo zmywalnymi i zawsze po olejowaniu, odżywieniu wyłącznie pod koniec jakoś co tydzień dwa) hmmm... co jeszcze? Spore zapasy z Rosji na mnie czekają, ciekawe jak przyjmą je moje włosy :) A długość Twoich włosów jest idealna, tylko chyba potrzebują mocniejszego kopa nawilżającego i widzę śliczne fale się kształtują :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie się prezentują. :) Też myje facelle i baaaardzo się polubiliśmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie ładne włoski! :D Maskę Ziaja na kolor miałam parę razy i bardzo mi się podobała. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja polecam Ci Serum Arganowe od Cece of Sweden :) świetnie działa, wygładza włosy :) Byłam ostatnio u fryzjera, zostało mi obcięte 5 cm końcówek które były zniszczone i wyglądały okropnie. Fryzjerka nałożyła mi olejek po którym włosy miałam tak cudowne że aż żal je było umyć. Okazało się że moje Serum Arganowe ma bardzo podobny skład i jest dużo tańsze od kosmetyku który miałam na włosach po fryzjerze.

    OdpowiedzUsuń