czwartek, 3 lipca 2014

Aktualizacja wlosowa #10


Troche spozniona, ale jest! :)
W tym miesiacu nie dzialo sie nic specjalnego. Ograniczylam pielegnacje do minimum ze wzgledu na to, ze wyjechalam za granice i nie mialam jak wziac swoich wszystkich kosmetykow. Spakowalam tylko kilka odzywek, szamponow, serum i wlasciwie to nawet nie posiadam odzywki b/s, KOSZMAR!









Mycie:
-Facelle 50Plus
-Isana z Urea 5%

Odzywianie:
-Eva natura czarna rzepa
-Garnier Oleo Repair
-Isana niebieska
-Alterra Granat i Aloes.

Inne:
-zabezpieczanie CHI

I.. tyle. Nawet maski nie mam przy sobie, a sytuacja, w ktorej obecnie sie znajduje, nie pozwala nawet na jej zakup. Coz. Po prostu kilka razy odzywke zostawilam dluzej. I tak nie jest zle. Mysle, ze to za sprawa zmiany klimatu i wody. Wlosy sa miekkie, lsniace. Ostatnio tez podcielam je o mniej niz centymetr i bardziej scieniowalam. Przy okazji wypadaja, jak szalone, ale to spowodowane stresem. Mysle, ze niedlugo sie wszystko ureguluje. Myje je codziennie, bo okropnie teraz sie tluszcza, ale nie przeszkadza mi to zbytnio.


Kiedys chcialam zrobic eksperyment: tydzien bez odzywki bez splukiwania. Przez 3 dni probowalam, ale nie dalo sie! Tylko niektore odzywki do splukiwania pozwalaly rozczesac wlosy, ale nie kazda. ODZYWKA BEZ SPLUKIWANIA JEST NIEZBEDNA. Wyobrazcie sobie, ze musialam obejsc sie bez niej przez miesiac. 


Myslalam takze o tym, aby obciac wlosy do ramion w boba. Co o tym myslicie? Pasowaloby mi? ;)
A jak tam Wasze wlosy w trakcie wakacji? 

34 komentarze:

  1. Podoba mi się ich skręt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Woda ma ogromne znaczenie. Moje doswiadczenia z krotkimi fryzurami sa negatywne, wlosy zyja wkasnym zyciem. Nie szkoda Ci tylu miesiecy zapuszczania?:) ale ładnemu we wszystkim ładnie, więc nawet jeśli się zdecydujesz to pewnie i tak bd zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno by Ci pasowała taka fryzura, ale zadam to samo pytanie, co bloo. Nie szkoda Ci zapuszczania? :D Ja Ci ogromnie zazdroszczę tak długich włosów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah tam szkoda nie szkoda, ważne zeby sie dobrze czuć;D

      Usuń
  4. Nie szkoda Ci włosów. :O ja gdybym miała taką długość chyba nie zdecydowałabym się na takie ścięcie. :) moje włosy w wakacje też wypadają, do tego wszystko prawie je puszy. :( chyba każda odżywka, którą aktualnie mam w domu, puszy je. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz za piękne włosy, aby je obcinać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz pięknie w długich włosach, bardzo kobieco, byłabym za tym, żeby nie ścinać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękne włosy i cudowny skręt. Osobiście szkoda byłoby mi je obciąć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super masz wlosy,nie scinaj ich,przynajmniej ja bym tego nie zrobila

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem nie scinaj ich bo masz loczki, a jak zetmiesz bedziesz mia baranka na glowie :( tez mam loki podobne do tw i jak scielam je krotko katowalam je prostownica, aby wygladaly normalnie, a nie takie niesforne loki przy glowie. Moje wlosy rozchodza sie na dole podobnie jak u cb i tego za bardzo nie lubie, ale fajnie bo sa geste. A Tobie to przeszkadza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Denerwuje mnie to szczerze mówiąc ;) ale nie nam pomysłu co z tym zrobić! ;)

      Usuń
  10. Ile Ty masz tych włosów! :) Są piękne! Zdecydowanie nie obcinaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ze Ty masz cudowny skręt! A ja tak nie zdecydowany jak ja ;D

      Usuń
  11. Moje jak zwykle są bardziej suche niż zwykle :)
    Jakie gęste!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż sie dziwie, ze nie wylysialam, bo wypadają garściami a i tak wyglada jakby nic nie ubyło ;)

      Usuń
  12. Włosy też muszą się przyzwyczaic :) trzeba dac im czas :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Włosy też muszą się przyzwyczaic :) trzeba dac im czas :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka objętość! Moje też strasznie wypadają...
    Boba przy lokach nie polecam... :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bym nie ścinała na krótko :( Zawsze jak się zdecydowałam to potem żałowałam :D Masz takie ładne włosy, że aż szkoda ścinac!!
    Moje nieźle, pohennowałam przedwczoraj i teraz 2 dni chodzę w suszu, którego nie da się nawet rozczesać. Masakra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Susz pohennowy? Miałam kiedyś maskę z henna, wiem czym to śmierdzi - niczym przyjemnym ;D

      Usuń
  16. wlosy i tak nie wygladaja az tak zle ;)) tym bardziej jako krecone to sobie dobrze radza jak i bez maksi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zalupilam już jakaś, może je podratuje ;)

      Usuń
  17. Szkoda by było obcinać takie długie piękne włosy!! Moje włosy też lubią odżywki b/s, ale jest ich tak mało na naszym rynku, że rzadko na jakąś się zdecyduje.
    świetna aktualizacja!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam swojego ulubieńca ale niestety sie skończył i nie pojechał ze mną ;(

      Usuń