wtorek, 25 marca 2014

Konkurs!!!

      Nie, nie przewidziałyście się, organizuje konkurs ;P W związku z tym, że blog działa od pół roku, chce którejś z Was sprawić przyjemność ;) Zasady konkursu są proste, a pytanie wcale nie wymaga od Was przeglądnięcia całej Wikipedii. Do wygrania są dwa produkty firmy Bioderma, które jakiś czas temu wylądowały u mnie w szafce. A mianowicie:


Sebium Pore Refiner - preparat o działaniu korygującym dla skóry tłustej lub mieszanej z problemem rozszerzonych porów, spowodowanym nadmiernym wydzielaniem sebum. Zwęża je, działa anty utleniająco, stanowi dobrą bazę pod makijaż.



Sebium Al correcteur - ma podwojne dzialanie - posiada zielony korektor korygujacy, maskujacy zaczereienienia i stany zapalne, a takze krem tonujacy, ujednolicajacy koloryt i matujacy.


Oba kosmetyki są przeze mnie otwierane, dlatego podkreślam to przez przystąpieniem do konkursu zgadzacie się z tym. Po prostu AI correcteur nie potrzebny jest mi wcale, gdyż moje niedoskonałości zniknęły (a ja musiałam go wypróbować tuż po otwarciu), a pore refiner niestety nie współgra z moim kremem na dzień przepisanym od dermatologa. Okropnie się oba naraz rolowały na skórze... Szkoda mi ich wyrzucać, bo nie są tanie, a ich data ważności to jeszcze jakieś 5 miesięcy.

Zasady:
1. Do konkursu mogą przystąpić zarówno moi obserwatorzy, jak i osoby nie posiadające konta na blogger.com. Jeśli osoba, która nie jest obserwatorem (publicznym) bloga, chce wziąć udział w konkursie, a bloga posiada, musi nim zostać. Bloger także ma obowiązek umieści baner konkursowy na bocznym pasku bloga lub w notce.
2. Aby wziąć udział w konkursie należy odpowiedzieć własnymi słowami na pytanie wymyślone przeze mnie, a które znajdziecie poniżej.
3. Odpowiedzi na pytanie można udzielić tylko raz, propozycje odpowiedzi należy wysyłać na moj adres mailowy; aleksandra.frankfurter@op.pl, w temacie wpisując 'Konkurs', a w tresci oprocz odpowiedzi na pytanie podac swoj nick i adres bloga,  a także podac adres notki, w ktorej ewentualnie umieszczono informacje o konkursie.
4. Wysyłki dokonuje na terenie Polski. Pokrywam jej koszty.
5. Konkurs trwa od dzisiaj - 25.03.2014r. do 10.04.2014r.
6. Wygrywa odpowiedz wedlug mnie najbardziej kreatywna.
7. Wyniki konkursu ogłaszam dnia 12.04.2014r., wysyłki dokonuje w poniedziałek 14.04.14r.
8. Organizatorem konkursu jestem ja, wlascicielka bloga pinoszek.blogspot.com

Uwaga, uwaga, a pytanie brzmi...
Co jest największym koszmarem, jaki można zgotować swoim włosom i dlaczego?


a tutaj baner:


Jeśli same zgotowałyście opisywany przez siebie koszmar i macie to udokumentowane zdjęciami, to wysyłajcie ją na pocztę, bo najlepszą odpowiedź chciałabym opublikować na blogu;)  Wybaczcie za nie-włosową nagrodę, ale myślę, że i taka może wam przypaść do gustu :) Efekty po Sebium AI correcteur możecie zobaczyć na zdjęciu mojej metamorfozy w TYM poście.

POWODZENIA!


2 komentarze:

  1. Bardzo fajne nagrody. Wysłałam już odpowiedź na pytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne nagrody ;) Powodzenia wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń