środa, 16 lipca 2014

RECENZJA: Macadamia oil extract hair mask






Dzisiaj pod lupe biore maske Macadamia Oil Extract, ktora zakupilam ostatnio w tzn. "Wszystko po funta". Po pierwsze: skusiła mnie cena, od razu sie przyznam. £1 to jak na maske bardzo mało. Z drugiej strony skusiło mnie opakowanie ;P A juz potem sam fakt, ze to silikonowa maska z olejem makadamia.



Krotko, zwiezle i na temat. Opakowanie 250 ml, z czego uzylam juz jej 3 razy i prawie nic nie ubylo. Zapach cudowny! Zakochalam sie w nim. Konsytencja gesta, miesista. Substancja jest biala. Maska bardzo wydajna. Jedna porcja wystarczy na moje długie włosy (tak, z calej klawiatury jedynym polskim znakiem jest "ł" :P). Otwarcie jest typowe jak na maske, nie sprawia mi problemu o ile nie mam calkiem mokrych rak.







Analiza składu:
Aqua (woda), Cetearyl Alcohol (alkohol tłuszczowy, tworzy warstwe okluzyjna), Dimethicone (silikon, kondycjoner), Behentrimonium Methosulfate (substancja antystatyczna), Propylene Glicol (humektant), Macadamia Ternifolia Seed Oil (olej makadamia), Parfum (zapach), Methylparaben i Propylparaben (substancje konserwujace)
zrodlo: wizaz, kosmopedia, ojkarola.



Producent mowi, zeby nałozyc ja na 7-10 minut. Ja sprobowałam na swoj sposob: najpierw 20minut, innym razem ok 5, kolejnym tylko na chwilke. Musze przyznac, ze za kazdym razem zadziałała w ten sam sposob, czyli.. bardzo zadowalajaco. Juz po zmyciu czuje sie, jak wlosy sa bardzo sliskie. Gdy wlosy wysneły, bylo bardzo sliskie, lsniace, miekkie, jednak brakowalo im obciazenia, co chyba najbardziej mnie w niej denerwuje. Mimo to dla tej miekkosci i zapachu, ktory potem zostaje na jakis czas na wlosach, jestem w stanie przetrawic brak obciazenia. W sumie to moje wlosy bardzo ciezko dociazyc..

Zdaje sobie sprawe, ze pewnie wiekszosc z Was nie spotkała sie z ta maska, ale gdybyscie czasem wybierały sie do UK, to moge ja polecic :)

9 komentarzy:

  1. Ciekawa maska, szczególnie za taką cenę :) właśnie szukam czegoś mocno dociążającego, ale jakoś słabo mi idzie. Większość masek jest za lekka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj :( szkoda, że nie mam do niej dostepu, z chęcia bym sobie ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Narobiłaś smaka, a na koniec zonk :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli naprawde macie na nia ochotke, to mozna ja nabyc na ebay'u :) Jednak sa zdecydowanie drozsze, ta maska musialaby byc ze zlota, gdybym zdecydowala sie kupic ja za 7£ :P

      Usuń
  4. Kurcze nie miałam jeszcze ani razu kosmetyku z makademią ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze możesz dodać troszkę oleju, jeśli jest zbyt lekka:)

    OdpowiedzUsuń