wtorek, 29 kwietnia 2014

Wybawić się za hajs rodziców, czyli...

..jak dla mnie dość spore zakupy końcem miesiąca. Tak się złożyło, że dostałam nagły zastrzyk gotówki, więc wybrałam się na polowanie do Rossmanna. Co z tego wyszło? Zobaczcie same.




1. Farmona, tutti frutti - jest to mój pierwszy raz, kiedy zakupiłam scrub do ciała. Zdążyłam go już użyć i muszę przyznać, że dość dziwne uczucie natłuszczenia skóry mi odpowiada. Przy okazji podczas używania łaskocze, a zapach powala na kolana - wiśnia i porzeczka. Mam nadzieję, że będę miała okazję spróbować innych scrubów z tej serii.
2. Wibo, deep black eyeliner - nie znam się zbytnio na eyelinerach, bo jest to może mój 4 w życiu, ale czerń jest wyrazista, chociaż po całym dniu widać ubytki w kresce tuż przy wewnętrznym kąciku oka.
3. Lovely, pomadka w kredce - bardzo uroczy kolor, chociaż nie taki chciałam, ale czemu się nie dziwię? Przy stoisku była tak duża kupa ludzi, że po prostu sięgnęłam po jakąś pomadkę i akurat padło na nią. Nie żałuję zakupu, kolor jest uroczy. A tu z bliska (wygląda tak samo, jak w rzeczywistości):


4. Fuss Wohl, krem do stóp - obojętnie co, byle do stóp, bo praktycznie nigdy o nie nie dbam. Zapach jest neutralny, skład przyjemny, a muszę przyznać, że po kremowaniu na noc, rano stópki były dalej mięciutkie :)
5. Isana, krem do rąk z oliwką - tu też się nie zastanawiam, moje dłonie są tak wymagające, że nawet najlepszy kosmetyk ich nie jest w stanie zmiękczyć. Ma przyjemną konsystencję, dłonie pachną, ale zapach ten nie jest mocno wyczuwalny.
6. i 7. Alterra, odżywka granat i aloes - najpierw kupiłam próbeczkę i muszę przyznać, że zakochałam się z niej! Kupiłam pełnowymiarowy produkt i używam jej codziennie, jednak zauważyłam, że taka porcja humektantów dość puszy włosy, zwłaszcza teraz, kiedy pogoda za oknem jest, jaka jest w małopolsce. Na pewno doczekacie się recenzji, bo jest tego warta.
8. Babydream fur mama, oliwka - wreszcie ją kupiłam! Tak, w reszcie ją mam! Po pierwszym olejowaniu mogę stwierdzić, że fantastycznie sprawiła się na wierzchniej, wymagającej warstwie włosów. Przy okazji załagodziła humektantowy puch po odżywce z Alterry. Z pewnością ją też zrecenzuję. (Zauważyłyście, że ciągle obiecuję, że napiszę czegoś recenzję, a czasem kompletnie o tym zapomnę? :(( )
9. Isana, szampon z mocznikiem - musiałam wreszcie kupić coś do oczyszczania, wybrałam więc zaufaną markę i szampon z zawartością  5%mocznika. Jestem po pierwszym oczyszczaniu nim i na nic się nie skarżę.
10. Lakier Wibo, espress growth - kupiłam go w promocji za 2,99, więc absolutnie nie żałuję, a w dodatku dawno nie gościła w mojej kosmetyczce czerwień.


11. Masło kakaowe do ust od Ziaji - cudownie, ale delikatnie pachnie na ustach, dobrze je nawilża, ma lepką konsystencję, za co ją po prostu kocham, mój ulubieniec tuż po nr 3, czyli pomadce od Lovely, kupiłam ją odrobinę wcześniej:


12. Pęsetka, która miała być jedynym produktem, jaki znajdzie się w moim koszyku. Okazało się, że była już wtedy 11..

A parę dni wcześniej zainwestowałam w to:

-Próbki znanych nam masek, odżywek:


-Eveline, Nail Therapy 8 in 1. Już kiedyś uratowała moje paznokcie, więc liczę na nią.


 -Lovely, klasyczna biel. Mam nadzieję, że będzie dobrze kryć... Wibo, nudziak za 2,99 :)


Znacie któryś z tych produktów? Wymieńcie 5 ostatnich nowości, jakie pojawiły się w Waszych kolekcjach. Jak je oceniacie? Podsyłajcie linki, chętnie je przejrzę!


34 komentarze:

  1. Ja ostatnio oprócz zamówienia na Minti przygarnęłam pod swe skrzydła dwa balsamy ujędrniające, eyeliner z Eveline oraz dwa tusze do rzęs - w tym jeden dla mamy ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie odżywka alterra granat i aloes tez sprawdza sie świetnie, lepszej chyba nie miałam, bynajmniej nie w tej cenie.pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze względu na obecne promocja cały czas przybywa mi coś nowego, mam nadzieję że nikt nie macał moich tuszy do rzęs i gdy nie otworzę nie będą suche.. A moim ostatnim zachwytem są matowe szminki z Golden Rose i chociaż raczej nie używam nic kolorowego do ust to te szminki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie raczej rzadko, więc cud, że mam taką pomadkę :D

      Usuń
  4. Gdzie kupiłaś ten balsam do ust z Ziaji? :D Maska do włosów sprawdza się u mnie świetnie, więc chętnie wypróbuję i ten produkt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak sie składa, że mam stacjonarny sklep Ziaji w galerii w swoim miescie :D

      Usuń
    2. Kurcze, przecież ja też mam! :D Haha, nie było pytania :D

      Usuń
  5. Spore zakupy ;) Nowy wygląd bloga jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę oliwki z Babydream! W Krakowie jest nie do dostania :( Może jakieś dziewczyny z Krk, które tutaj zaglądają a udało im się gdzieś upolować, napiszą, w którym Rossie znalazły :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kupiłam ostatnio BDFM, tyle, że to moje już chyba 3 opakowanie :-D I za Alterrą sie stęskniłam, ale może poczekam na jakąś promocję :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo jak dużo tych nowości, ja od dłuższego czasu poluję na tą odżywkę do paznokci ale zawsze jest coś ważniejszego u mnie do kupna :))
    Świetne produkty!!
    pozdrowionka,sisterrforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam taką samą czerwień z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Peeling Farmony mam i uwielbiam za działanie oraz zapach. Odżywkę granat i aloes Alterra moje włosy bardzo polubiły. Olejek BDFM też w końcu kupiłam w tym miesiącu, ale jeszcze nie wypróbowałam. Świetne zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To już wiem kto mi wykupil eyeliner! :D mam odżywkę do paznokci 8w1.. Jakbyś chciała ją przygarnac, to daj znać, bo raz pomalowalam i nigdy więcej nie zamierzam :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, jesli zmarnuje obecna, to bardzo chętnie, choć słyszałam, że jest bardzo ciężka do zuzycia w calosci :D

      Usuń
  12. Właśnie sama szykuję nowy post "new in". Znajdzie się tam między innymi kilka rzeczy z Rossmanowskich promocji :)
    A co ostatnio kupiłam... Podkład z Miss Sporty, tusz do rzęs Eveline, puder transparentny Manhattan, białą kredkę z Essence i korektor, którego firmy nie pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też ostatnio kupiłam oliwkę z BDFM :) mam mieszane uczucia co do szamponu z Isany, nie czuję tego charakterystycznego efektu oczyszczenia jak po innych ździerakach... ale oliwkowy krem do rąk miałam, jest świetny i chętnie do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, nie czuć takiego skrzypienia podczas mycia :D

      Usuń
  14. Spore zakupy i bardzo dużo fajnych produktów tu widzę ;) Jak ja bym chciała, żeby mi rodzice dawali hajs, ale już na to za stara jestem ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten czerwony lakier Wibo. Kolor jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ciekawa tej pomadki na ustach, nie wiedziałam , że Lovely ma takie w swojej ofercie :) Z lakierów express Growth żaden się u mnie nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Szaleństwo :D
    To masło kakaowe z Ziaji wygląda bardzo interesująco!

    OdpowiedzUsuń
  18. Tez mam peeleng Tutti Frutti ale nie lubię tej powłoczki parafinowaj którą zostawia... gdyby yo był naturalny olejek to byłoby ok :). Natomiast Alterrke z Granatem i aloesem moje włosy uwielbiaja ja nie lubię jej zapachu ale za efekt się można przemęczyć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, całkiem dziwne uczucie jest po jego użyciu :)

      Usuń
  19. Ja do Rossmana lecę po 5 maja :D A odżywka ta na moje pazurki wpłynęła bardzo korzystnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie u mnie też, dlatego ponownie ją kupiłam :)

      Usuń
  20. Tylko pozazdrościć tylu dobrości! Eveline 8w1 również mnie uratowała (i to nie raz) i jak dla mnie to jeden z najlepszych kosmetyków jakie miałam. Kolor pomadki boski <3 a jasne lakiery przeurocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kupiłam niedawno ten sam kremik do stóp :) Szampony z alterry u mnie królowały w kwietniu i uważam je za cudowne :D Ciekawi mnie ta kredka do ust, szczególnie że niedlugo w rossmanie wlasnie będzie promocja na usta i zamierzam zakupić masę kredek i pomadek :) ładny kolor

    OdpowiedzUsuń
  22. Kilka z tych produktów używałam, ten krem do stóp to porażka jak dla mnie, ale za to te lakiery z wibo są cudowne :) No i odzywka eveline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się sprawdził, stópki są naprawdę mięciutkie ;D

      Usuń
  23. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award ;)
    http://blog-amandy.blogspot.com/2014/05/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Krem do stóp wspaniale nawilża:) i cena korzystna:) dobry produkt polecam:)

    OdpowiedzUsuń