wtorek, 15 kwietnia 2014

Mycie odżywką: podejście drugie.






Ostatnio u Kasi przeczytałam jak dokładnie myje się włosy odżywką. Postanowiłam więc spróbować kolejny raz, bo poprzednio nie za bardzo mi się podobało.

Co dodokładnie robiłam:

  • Spłukałam włosy wodą.
  • Nie rozcienczalam odżywki Mrs. Potter's w kubku, ale w dłoniach od razu po nałożeniu jej na dłoń. 
  • Dokładnie wsmarowalam kilka porcji w każdą część głowy i masowałam kilka minut.
Starałam się jak najlepiej wypłukać odżywkę,  dla pewności gdy miałam wrażenie, że już dobrze wypłukałam, zrobiłam to jeszcze raz :D następnie nałożyłam wszystkie cudowności.
Efekty? W sumie to nic wiwielkiego,  miałam wrażenie, że włosy przy skórze głowy sterczały na wszystkie strony.

Wy myjecie włosy tą metodą? Lubicie ją?


25 komentarzy:

  1. Włosy odżywka myję od niedawna, jednak u mnie ta metoda sprawdza się wspaniale! Włosy są mięciutkie, niesplątane, dociążone. Moja skóra głowy od zawsze ma tendencję do przetłuszczania, przy odżywce nie zauważyłam przyśpieszenia tego procesu.

    Może musisz się przyzwyczaić do nowego mycia? ;) Albo po prostu lepiej służą Ci szampony. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm.. Nigdy jeszcze nie próbowałam tego na swoich włosach :>
    Czy odżywka musi się cechować czymś specjalnym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że nie powinna mieć w składzie silikonów :)

      Usuń
    2. Dobrze, żeby miała też w składzie Cetrimonium Chloride.

      Usuń
    3. Bardzo dziękuję za Wasze podpowiedzi! :)

      Usuń
  3. Jakoś nie bardzo podoba mi się pomysł mycia włosów odżywką. Wydaje mi się, że miałabym je strasznie przetłuszczone na drugi dzień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się tak wydawało, ale jest to nie prawdą, dziewczyny nawet dziękują jej za przedłużenie świeżości :D

      Usuń
  4. Ja myję włosy odżywką i lubię ten sposób. Używam tego samego balsamu Mrs Potters, który masz na zdjęciu ^^ Zmywam odżywką oleje, nawet nie bawię się w podwójne mycie, tylko wszystko za pierwszym razem ładnie schodzi. Jedynie skalp myję najzwyklejszym szamponem z SLS, bo inaczej byłby przyliz :D A na długości włosów nie męczę szamponami ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też się nie sprawdziła, ale się nie poddaję, będę próbować jeszcze :) Może Tobie też jeszcze uda się jakoś to zmodyfikować, żeby osiągnąć pożądany efekt? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to byl tylko eksperyment, wolę zdecydowanie łagodny szampon, bądź Facelle :D

      Usuń
  6. raz probowalam, ale tez bez jakiegos wiekszego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Próbowałam i efektów super u mnie nie, a roboty więcej. Wole łagodniejsze szampony po prostu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem przekonana do tej metody, zwłaszcza że moje włosy się dosyć szybko przetłuszczają.

    OdpowiedzUsuń
  9. kupiłam sobie dziś właśnie szampon Mrs. Potter's :)
    nie jestem przekonana do metody mycia włosów odżywką.
    http://karakarolina.blogspot.com/ zapraszam, miło mi będzie jak wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Próbowałam tak myć, nie porwała mnie ta metoda :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja czasem, kiedy włosy nie są przetłuszczone strasznie a potrzebuję je odświeżyć i stosuję do tego dużego różowego Kallosa :) Mało odzywek się u mnie sprawdza do mycia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy jeszcze nie próbowałam mycia włosów odżywką.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pottersem jeszcze głowy nie myłam, ale gorzej było po Joannie, kiedy po wysuszeniu moim oczom ukazał sie ogromny przetłuszcz ; (

    OdpowiedzUsuń
  14. Próbowałam kiedyś i u mnie się nie sprawdziło, włosy były przeciążone

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana, u mnie po tym balsamie z arniką też wszystkie włosy sterczą i po kilku myciach mnie przesusza, ma alkohol w składzie i to może wina jego ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja się nie moge przekonać do odżywki :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja nie myje odzywka.. przed kazydm myciem nakladam olej wiec u mnie dozywka by nie zadzialala ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nakładam odżywkę tylko na końcówki włosów, które są po rozjaśnianiu. Gdy nałożę ją na całość to włosy mam bardzo tłuste.

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje włosy bardzo trudno jest obciążyć i mycie odżywką jak najbardziej się u mnie sprawdza. ;] Obecnie używam Hegron, a wcześniej Balea i z obu jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  20. Włosy sterczały bo prawdopodobnie tak reagują na obecność Izopropyl Alcohol w składzie... wypróbuj inne odżywki do mycia, te, które nie posiadają tego cholerstwa.

    OdpowiedzUsuń