sobota, 12 kwietnia 2014

MIESIĄC Z PINO: kwiecień.




Wcześniej nigdy nie pomyślałam,  żeby zrobić post typu "tydzień w zdjęciach", ale mam do podzielenia się z Wami porcją fotek, których kompletnie nie mam gdzie umieścić,  więc chyba dłużej taką serię postów pociągnę ;p Co myślicie o takim tytule, jak w dzisiejszym poście?



1. To ja. Słocia to u mnie norma, a więc.. to ja:





2. Moje kochane rozetki, które staram się pokochać,  ale czasem kompletnie nie chcą współgrać...


3. Raz nie zwiazalam włosów na noc i koniecznie musiałam je rano wyprostowac, więc proszę,  oto proste:


4. Taka tam fotka w środku miesiąca:


5. Moja słodka kicia i modelka Toffi. Waży 2,5kg <3 ale jest chora :( ma ropę na macicy! Więc wydaje jej się,  że jest w ciąży.


6. A tu Frania;) Ma 7 lat i waży ok 8 kg, ale w porównaniu do Toffi jest o wiele bardziej przyjazna;)


8. Kocham tego typu okulary, dlatego też mam je w dwóch wersjach: czarne i brązowe.  


9. Nowy skarb, dzięki któremu piszę notki, komentuje i przeglądam Wasze blogi. Niestety, cholernie ciężko się na nim pisze... Samsung Galaxy Tab 3.



10. Słocia włosów:


11. Wczorajsze pazurki, piasek Lovely Baltic Sand, moj faworyt:


12. Ukochany matowy top coat. I dwa ukochane, chociaż okropnie styrane pilniki z Rossmana:


13. Takie tam efekty 2 tygodni ćwiczeń. Szału nie ma, ale przede mną kolejne 2 tygodnie, może więcej.  Jeśli uda mi się osiągnąć wymarzony cel, z chęcią podzielę się efektami i ćwiczeniami,  jakie robiłam,  na blogu:




Na blogu pojawiły się również wyniki konkursu,  znajdziecie je w poście niżej;)!



34 komentarze:

  1. o fuuj, tej ropy mogłaś oszczędzić, dobrze że nie jadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Lubię je oglądać u kogoś, mam nadzieję, że u mnie również wygląda to interesująco :)

      Usuń
    2. mam zamiar wprowadzić takie u siebie :))

      Usuń
    3. Czekam, czekam, bo bardzo podoba mi się szata graficzna Twojego bloga, więc i mixy zdjęc będą ciekawe :)

      Usuń
  3. Oooo, jakaś Ty ładniutka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pierwszej fotce wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia:D Koty i pierwsza fotka najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. po dwóch tygodniach takie efekty na brzuchu! wow! zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post! Też ruszyłam z ćwiczeniami, tylko że chodzę do fitness klubu, bo samej w domu nie udaje mi się wycisnąć z siebie 110% :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie wolę w domu, bo sama ze sobą się nie wstydzę i wyciskam ile mogę ;D

      Usuń
  8. Lubię posty tego typu :) Koniecznie podziel się z nami tym, co ćwiczysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, myślę, że po miesiącu spokojnie o tym napiszę :P

      Usuń
  9. Jej, prześliczna jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pino, jesteś śliczna i masz cudowne rozetki ! Nie żartuję ;) Masz piękne włosy i też uwielbiam takie okulary. Pozdrawiam, Chomiś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pierwszy zdjęciu wyszłaś bardzo uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię takie mixy zdjęć :)
    zazdroszczę takich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podobają, uwielbiam takie mixy oglądać :P

      Usuń
  13. piękne jest to pierwsze zdjęcie !
    wow!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. jeej jaka jesteś piękna na pierwszym zdjęciu :) wzmożone ćwiczenia przed wakacjami ?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia.
    Lubię takie posty przeglądać.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne sadełko

    OdpowiedzUsuń