poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Aktualizacja włosowa #8

Osiem miesięcy już tak zleciało! Nie wierzę, po prostu nie wierzę. Jestem z siebie cholernie dumna, bo jest to pierwsza rzecz, do której przyłożyłam się całym sercem i duszą, oraz którą interesuję się dłużej niż 2 tygodnie. Coraz lepiej włosy znam i rozumiem. Niestety, odkąd zmieniłam miejsce zamieszkania, nad fotkami z aktualizacją włosów ciąży jakieś fatum. Mama-fotograf ledwo daje radę dobrze je uchwycić, dlatego dzisiaj aktualizacja z tak zwanej #selfie, czyli.. hm.. włosowe #selfie? :)

 

W KWIETNIU:
*mycie:
-Facelle 50 PLUS - na codzień
-Isana med, szampon z mocznikiem - oczyszczanie
-Goodbye damage, szampon oczyszczający - oczyszczanie

*odżywianie:
- Timotei precious oils,
-Equilibra keratyna-aloes-argan,
-Alterra granat i aloes,
-Ziaja, intensywna odbudowa - B/S

*olejowanie:
-Olej z czarnuszki, Vatika (1 na tydzien)
-Babydream fur mama (1 raz)

*suplementacja:
-Miesiąc z siemieniem lnianym.

(taka tam ja w prostych włosach)


(mój pierwszy siwy włos. Tak, to co widzicie, to siwy włos! W wieku 19 lat. Wszystko wina stresu...)

(a tyle urosły włosy od ostatniego cięcia)

(9 cm odrostu, ok 8cm pozostałości po kąpieli rozjaśniającej)



A jak tam wasze włosy? Wytrzymują na wiosnę, czy wzmaga się wypadanie? Jak reagują na taką pogodę? Dziewczyny uczestniczące w akcji HODUJĘ NATURALKI mogą już podsyłać linki z odrościkami:))



39 komentarzy:

  1. Walczę skutecznie z wypadaniem! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha współczuję, ale wierzę, że dasz radę! :D

      Usuń
  2. ładne masz te sowje włosy i takie długie! No i jakie długie masz już naturalki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby rosły sobie, zdrowo :D Nie są jeszcze nawet do talii, ale staram się, staram :)

      Usuń
  3. Ale masz prześliczną buzię, gładziutką taką! Włoski rzecz jasna także, również na prosto. :) Wyglądają na bardzo gęste, marzą mi się takie właśnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chyba powoli mija nastoletni trądzik!! ;D jupi!

      Usuń
  4. Jesteś tak śliczna, że się nie mogę napatrzeć na ciebie! A siwym włosem się nie przejmuj :) No i zmotywowałaś mnie do picia siemia lnianego, wczoraj sobie zmieliłam i piję z mlekiem i miodem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Serio? To cieszę się, mleko - miód - siemię? Ciekawe połączenie.

      Usuń
  5. U mnie leci niesamowicie dużo włosów tej wiosny :/ Bardzo ładnie Ci w prostych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przez te deszcze i wilgoć moje włosy okropnie się puszą. I dołączam się do opinii wyżej: masz idealną cerę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam z tym problem :) Dziękuję, ale duzo jej brakuje do "normalnej" :D

      Usuń
  7. Włosomaniactwo ciąga, to fakt!:) Kiedy miałaś ostatnie cięcie, że aż tyle urosły ;O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W listopadzie, aż wstyd przyznać :D chociaż ostatnio tak z zasady podcięłam 0.5 cm

      Usuń
  8. Ostatnio wypadały mi włosy ale jak zawsze pomogła mi kozieradka ;) Włosy pięknie ci się układają ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje włosy w wersji prostej strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fotka w prostych włosach super! :) jest coraz lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka śliczna :) Coraz ładniejszy, zdefiniowany skręt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne masz loki! i strasznie mi się podoba zdjęcie w prostych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś śliczna :) Włoski masz naprawdę piękne :) Muszę się postarać o fotkę moich odrostów do akcji, choć uchwycić je na zdjęciu nie jest łatwo ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie Ci i w kręconych i w prostych!! ;)) Ja wczoraj znalazłam u siebie siwego włosa! To już drugi w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Obym nie znalazła drugiego, bo się chyba popłaczę.. :D

      Usuń
  15. moje dają radę, bardziej się łamią niż w zimę jednak. ale nie wypadają! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś chyba jedyną naturalną falowaną której włoski podobają mi się również proste :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz śliczne włosy! ;) Wydaje mi się, że mamy trochę podobną strukturę włosa tzn. takie loko-fale ;d moje coś mają ostatnio kryzys :D

    http://blog-amandy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne gęste :) Jutro wyślę fotkę z odrostami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś taka piękna ,Aleksandro :*

    OdpowiedzUsuń
  20. prześliczne masz te włoski :)

    OdpowiedzUsuń